25048

17. april 2015. Budim se,gledam u telefon,i razmisljam,kome li je danas rodjendan ? Na facebook-u ne pise da je ikome meni bitnom,a inace pamtim rodjendane meni bliskim osobama,ili osobama koje su mi nekad bile bliske. U toku dana,opet gledam na telefon,gledam datum,u svojoj glavi,moja dusa zna da je danas neki bitan datum. I ,nevjerovatno,ali istinito,bio je znacajan i to vrlo znacajan datum,za mene !! To je bio neki predosjecaj da ce se nesto desiti,prvi put sam u zivotu to osjetila.I desilo se. Taj datum je prekretnica u mom zivotu. Ne u skolovanju,ne u karijeri,vec u mojem odrastanju. Zadnjih godina mojeg zivota sam pocela sazrijevati,odrastati,mijenjati svoje ponasanje, sta volim, sta ne volim,ciljeve,apsolutno sve,samo jedno ne : ponasanje prema svojoj majci. I kako se inace desava,djeca ne slusaju roditelje,pa se desi trenutak,kad shvate da to nije u redu,kod mene je bilo obrnuto. Do sada sam svoju majku slusala za sve. U tolikoj mjeri sam bila poslusna,da sam joj dozvolila da kontrolise moj zivot,upravljala je mojim zivotom u potpunosti. I nije mi to smetalo,do sada. Uzela mi je nesto sto najvise volim. Uzela mi je mog Harisa dva puta. Prvo mi je zabranila da budem s njim,pa nakon 4 mjeseca patnje,dozvolila. Pa ga opet nije podnosila,i rekla mi da raskinem nakon 4 mjeseca veze. U tim periodima kada mi je naredjeno da raskinem ,naravno da ga nisam ostavila. Nema sumnje,on je moja najveca ljubav. Ne mogu tvrditi,da li i jedina,da li buduci muz ali najveca ljubav koju je moje srce voljelo,da! Nasa ljubav bila je sudbina,27.08.2012. poceli smo se zaljubljivati na jako cudan nacin.. Sestri sam zabila noz u ledja,jer se njoj svidio na prvi pogled,a na nikakav pogled meni i tako ,kako ne znam ni ja,nasla sam se u vezi s njim.. Sudbina ???? Definitivno. Sudbina nam je bila da se sretnemo,da pozeli da bude sa mnom,a da nakon pola godine ja u njemu vidim jedinu svoju srecu. Moja mama se puno petljala u to. Ne voli ga. Ne interesuje me. Ja ga volim! Pruzio mi je ono sto svaka djevojka sanja ,s njim sam dozivjela onakvu ljubav o kojoj se pise. Zaveo me,ucinio me svojom,na svaki moguci nacin. I dan danas sam njegova,niko to ne moze sprijeciti. Mama je pokusala. Iz raznih razloga. Konobar je,Focak je,navodno ”seljacina” je. U njemu ne vidi potencijalnog zeta jer nije bogat,jer nije akademski obrazovan,jer nije ministrov sin,jer je penzioner,jer ne vodi buran zivot koji vode mladi. A ono sto zasigurno jeste: covjek je!!! Moj covjek. Mene takvi i mogu privuci. Neko kao on. Zapravo,malo gdje se i ima naci osoba,momak poput njega. Zreo je,odrastao,dobar u dusi,dobar prema prijateljima,dobar prema meni kao djevojci. Nije mi pruzio puno materijalnih stvari,koje meni ne trebaju! Ali mi je pruzio ljubav cistu,iskrenu,neponovljivu.Bio je i on mlad,zabavljao se i on na nacin na koji se zabavljaju momcici ,bukvalno. Provodio se i on svaku noc sa drugom djevojkom. Ali kad tad u zivotu,covjek odraste,i shvati da to nije zivot,i dozivi pravu ljubav. U njegovom zivotu,to sam bila ja! Poslije raznih mladalackih gresaka,sa mnom je primjenio pravu stvar! Tri godine je stariji od mene,sto znaci da moji vrsnjaci,moje drugarice vode muku s tim gdje im je momak,dal je vara,dal je nesto sakrio,dal je uopste voli,sto je s njom,i slicno. Ja sam mirna po tom pitanju,i sama sam taj tip. Kad se zaljubim,zaljubim se. A on ? U svakom momentu znam gdje je, svaki slobodan trenutak provodi sa mnom,i u svom krevetu,postuje me. Svadjamo se mi,ali to su svadje kada je on malo ljubomoran,jer ja izlazim,a on radi i stariji je,pa ga te stvari zanimaju malo manje nego mene. Onda da se vratim,mami mojoj ne odgovara,jer je,izmedju ostalog,moja mama napravila scenu. U kaficu u kojem on radi,sjedila je sa tri muskarca,od kojeg su dva gazde. A ja i sestra za drugim stolom. Nastao je haos. Moja mama,Harisova punica sjedi za tim stolom. Pokusavali smo da je odstranimo s tog stola,i ona se nasla uvrijedjena!!! Odakle njemu pravo da se buni,da joj govori sta da radi ? Sto on kaze ,on je spasio.. Mom momku,su muskarci prilazili i trazili broj njegove punice !? Ponizavajuce ?!Definitivno da! Onda u mojem stanu,moja majka moje stvari izbacuje ispred stana,zove njega i govori mu da me vodi svojoj kuci,ili da me ostavi na miru! Bio je haos.. I tu je uslijedio prvi zahtjev za raskid,koji sam ja ”poslusala”.Tj. rekla njoj da sam raskinula,a bila sam u tajnosti s njim. Trajalo je 4 mjeseca. Onda mi je donio veelikog zeku za valentinovo,nakon cega je mojoj mami smeksalo srce,i ”dozvolila” mi je da se pomirim sa njim. Nasa veza koja nije tajna,trajala je 4 mjeseca, kada ona vise nije mogla da glumi,znaci pojela je govno,i opet eksplodira,i zahtjeva da raskinem! Na sta ja opet pristanem! Pristanem da budem podvojena licnost. Za nju sam osoba koja nema momka,koja je led ledeni. Za ostale sam zaljubljena do usiju,i svi znaju ko je i sta je moja velika ljubav. Proslo je 10 mjeseci te agonije,farse,mucenja,prikrivanja mog zivota. Postala sam osoba koja vrijedno uci,ide ka svom cilju,polozila matematiku 1,pocela uspjesno cistiti matematiku 2 i konacno ako Bog da upisati drugu godinu. Postala relativno sretna osoba. Sta moju srecu sabotira ? MOja mama ! Natjerana sam da krijem,gdje sam,s kim sam,sta radim. Jer nista to ne prihvata. Prije tog kobnog 17.aprila. imale smo okrsaj. Mojoj majci je 46 godina,izborila se kao lavica za nas,a sada sama sebe salje u penziju. Lijena je,nista ne radi po kuci,ne izlazi,doslovno,ne pokrece se. Kaze umorna je od zivota.. Hmm . Sve se trpilo,do dana kada smo razgovarale o finansijama,i kada sam ja dala savjet da nadje posao ( logicno ne? ) Na sta je ona doslovno priznala da ne moze,da nije sposobna da radi! Kaze da se borimo same za sebe! OK! I od tog dana,ja trazim i posao ! Znaci moj zivot se svodi na fakultet,posao,ljubav i porodicu. Ah ljubav ? Moja mama mi to ne da! Ne dozvoljava da volim koga volim ! Pa skontam,heeej 21 ti je godina,hoces da radis,studiras ,postajes sama svoj covjek,i da dozvolis da ti mama nesto brani ? Ne uklapa se,ne zasluzujes ti to ! Iiii priznala sam joj ! Madaaa nisam rekla da sam krila to 10 mjeseci,veccc da sam se pomirila,tj. da se vratila moja neprezaljena ljubav u moj zivot. Hmm glumila je,da je sve ok. Al je sutradan pokazala svoje pravo lice,ispljuvala me je posteno,svoje dijete.
Sutradan,shvata neke stvari,i konacno mi daje moju slobodu,da zivim svooj zivot,ostvarujem svoje snove,i budem sretna i zaljubljena!

lovelycaat
Živim za svoje hoću,a ne za tuđee trebalo bi.Ne plačem za onim što nemam,već ostavim druge da plaču što nemaju mene.Za svijet sam samo neko,a za nekog čitav svijet (:

Komentariši